כשסיפור טוב מתחיל

אדיר רצה כל כך מלון קטן בירושלים, מקום מגניב וייחודי שלא רואים בנוף הירושלמי, לאחר חיפוש ארוך, מצא לבסוף את המקום, המעצבת פנים דני בן שמעון ילידת ירושלים שמחה לעזור, יחד עם אדיר התחילו לחשוב איך יראה המלון הקטן במרכז בירושלים. דני התחילה בתכנון, המטרה הייתה ליצור חללים קלילים, אורבניים ומלאי שיק שיתאימו לתיירים המגיעים לחקור את העיר וזקוקים לפינה מעוצבת ונעימה להתפנק בה בשעות הערב והלילה.

כשסיפור טוב מתחיל}
עיצוב חדרי האירוח
צביעת הקירות בחדרים נעשתה בצורה ייחודית שכללה חלוקה של הקיר לשני אזורי צביעה לא שווים בגודלם, חלק לבן וחלק צבעוני. שיטת הצביעה הזו משמרת את אפקט ההארה שנותן הגוון הלבן ומייצרת תחושה של מרחב לגובה ולרוחב. הריהוט כולו עוצב ותוכנן על ידי מעצבת הפנים והתחיל כשרטוט ידני על דף נייר, משם התחדד לסקיצה במחשב ולאחר מכן עבר לביצוע של בעלי המקצוע הרלוונטיים. התכנון נעשה סביב המיטות, שתוכננו במיוחד  עבור המלון כי לא נמצאו מיטות בשוק המקומי שיענו על הצורך הייחודי,  המיטות נבנו על מנת להפוך לאלמנט נוסף של צבע בחדרים ונבחרו עבורן בד קטיפה עשיא, השידות לצד המיטה יותרו על ידי מסגר בריתוך מעוגל ונצבעו בגווני ורוד בזוקה וירוק צפרדע. השידות משלבות משטחי שיש שהוצבו בתחתית בכדי לייצבן והן משמשות כפריט דקורטיבי ופונקציונאלי כאחד.
גופי התאורה במלון עוצבו עם קריצה לסגנון הארט דקו, כדורי זכוכית מולבנים במעטפת מסגרות פליז בצורות מגוונות השומרות על חזרתיות של קווים מעוגלים. בנוסף נעשה שימוש בפרנזים בכדי לייצר תאורת לילה ייחודית ורומנטית. לכל אחד מהחדרים נבחרו פרטי אמנות בסגנון פופ ארט המכניסים קלילות הומוריסטית לעיצוב הכללי של המלון, ובעזרת פרטי הנגרות הצליחה בן שמעון להדגיש את הסגנון האורבני המרהיב.
×